Email մարքեթինգ
Էլեկտրոնային փոստի մարքեթինգը թույլ է տալիս անհատականացված կերպով շփվել ձեր հաճախորդների հետ: Այնուամենայնիվ, կարող է դժվար լինել էլփոստի միջոցով ձեր լսարանի հետ շփվելը և հարաբերություններ հաստատելը։
«Մադամ»-ի հերթական բլոգում մենք կներկայացնենք այն ամենը, ինչ պետք է իմանալ բիզնեսի համար էլփոստի մարքեթինգային արդյունավետ արշավներ ստեղծելու և իրականացնելու համար:
Ի՞նչ է էլփոստի մարքեթինգը
Email-մարքեթինգը համացանցում բիզնեսի առաջխաղացման ամենաարդյունավետ ձևերից է, որի շնորհիվ աճում է հաճախորդների հավատարմությունը, մեծանում է ինչպես նոր, այնպես էլ կրկնվող գնումների թիվը, պահպանվում է մշտական կապ սպառողական լսարանի հետ: Այս ձևով հնարավոր է կապվել անմիջապես պոտենցիալ ու իրական պատվիրատուների հետ: Ճիշտ նամակը կարող է ներգրավել հետևորդների, մեծացնել թրաֆիկը և բարձրացնել ստացվող եկամուտը:
Էլեկտրոնային փոստի մարքեթինգի օգտագործումը շատ առավելություններ ունի: Ներկայացնենք դրանցից մի քանիսը, որոնք առանձնացնում են էլփոստի մարքեթինգը մյուս մարքեթինգային ճյուղերից։
Ուղիղ կապ լսարանի հետ․ էլեկտրոնային փոստի միջոցով դուք կարող եք ուղղակիորեն շփվել բաժանորդների հետ։ Երբ դուք ուղարկում եք հաղորդագրություններ, դուք վստահ եք, որ դրանք հասնում են նախատեսված հասցեատերերին՝ համեմատած սոցիալական մեդիայի հետ, որտեղ դուք ստեղծում եք գրառումներ և հույս ունեք, որ ձեր լսարանը տեսնում է դրանք:
Էլ․փոստը ավելի շատ վերահսկողություն է ապահովում․ էլ․փոստը ձեզ հնարավորություն է տալիս վերահսկել ձեր լսարանը և այն եղանակը, որով հասնում եք նրանց: Այլ խողովակները, ինչպիսիք են SEO-ն և սոցիալական ցանցերը, ձեր վերահսկողությունից դուրս են, որտեղ ալգորիթմի մեկ թարմացումը կարող է ազդել ձեր ամբողջ ռազմավարության վրա:
Ավելի արդյունավետ անհատականացում․ էլեկտրոնային փոստի մարքեթինգի հիմնական ուժեղ կողմերից մեկը անհատականացված և նպատակաուղղված բովանդակություն տալու կարողությունն է: Էլեկտրոնային փոստերը կարող են հարմարեցվել առանձին հասցեատերերի կարիքներին և շահերին՝ բարձրացնելով հաղորդագրության համապատասխանությունը: Այս անհատականացումը կարող է տատանվել՝ սկսած պարզ մեթոդներից, ինչպիսիք են հասցեատիրոջ անունը։ Հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ սեգմենտավորված և անհատականացված արշավներն ավելացնում են եկամուտը մինչև 760 տոկոսով:
Չափելի հաջողություն․ էլ․փոստի մարքեթինգի մեկ այլ կարևոր առավելություն դրա չափելիությունն է: Տարբեր գործիքների և ծրագրային ապահովման առկայության դեպքում ձեռնարկությունները կարող են հետևել իրենց էլ․փոստի արշավների կատարողականին այնպիսի չափանիշներով, ինչպիսիք են բաց դրույքաչափերը, սեղմումների դրույքաչափերը և փոխակերպման դրույքաչափերը: Այս պատկերացումները թույլ են տալիս տվյալների վրա հիմնված որոշումներ կայացնել՝ ապագա արշավներն ու ռազմավարությունները օպտիմալացնելու համար:
Ծախսերի արդյունավետություն և բարձր ROI․ համեմատած թվային մարքեթինգի այլ ճյուղերի հետ, այն պահանջում է համեմատաբար ցածր ներդրումներ: Բիզնեսները կարող են հասնել մեծ թվով սպառողների։ Այս մատչելիությունը հատկապես ձեռնտու է փոքր և միջին բիզնեսի համար: Ավելին, էլ․փոստի մարքեթինգն առաջարկում է ներդրումների տպավորիչ վերադարձ (ROI):
Ամփոփելով բլոգը՝ կարող ենք նշել, որ էլ․փոստի մարքեթինգն անչափ կարևոր է բիզնեսի զարգացման և աճի համար։ Այն ձեր բիզնեսի համար վաճառքի և եկամտի հզոր շարժիչ է և ունի ավելի մեծ հասանելիություն, ներդրումների վերադարձ, քան այսօր մարքեթոլոգների համար հասանելի ցանկացած այլ խողովակ։