Բլոգ

Հետ գնալ բլոգի բաժին

Բոլոր ժամանակների ամենաոգեշնչող բիզնես գրքերը

Ամեն տարի հազարավոր բիզնես գրքեր են հրատարակվում։ Այնուամենայնիվ, դրանց մեծամասնությունը նախատեսված է դարակներում փոշի հավաքելու կամ, ավելի վատ, աղբարկղում հայտնվելու համար: Այդ գրքերից քչերն են, որոնք անցել են ժամանակի փորձությունը և համարվում են ոչ միայն բիզնես խորհրդատվության հիանալի ռեսուրս, այլև դասական գրականության օրինակ` բոլոր ժանրերում:

«Մադամ» բիզնես ակումբի հերթական բլոգում բացահայտելու ենք բոլոր ժամանակների լավագույն բիզնես գրքերից մի քանիսը, որոնք հիանալի ուղեցույց կարող են դառնալ ձեզ համար բիզնես ոլորտում։

1. The Art of War/ Ստրատեգիայի արվեստը

Պատերազմի արվեստը գրել է չինացի գեներալ Սուն Ցզին ավելի քան 2500 տարի առաջ: Ենթադրվում է, որ դա պատերազմի ռազմավարությունների մասին երբևէ գրված լավագույն գրքերից մեկն է: Տարիների ընթացքում մարդիկ սկսել են նմանություններ տեսնել պատերազմի և բիզնեսի միջև՝ ըստ էության, Սուն Ցզիի ռազմական խորհուրդների և ժամանակակից բիզնես պրակտիկայի միջև:

Գործարար վարքագծի նկատմամբ ռազմական ոճի մոտեցումը կարող է հանգեցնել «տարօրինակ» արդյունքների, սակայն Սուն Ցզիի գիրքը հենց պատերազմի մասին չէ: Իրականում, այն առաջարկում է բարդ իրավիճակներում ռազմավարական մտածել և այդ ռազմավարությունները մարդկային վիճակի բոլոր ասպեկտների վրա կիրառելու ուղիներ։

Այսօր այն համարվում է պարտադիր ընթերցանություն բոլոր գործարարների համար:

2. Rich Dad Poor Dad by Robert Kiyosaki/ Հարուստ հայրիկ, աղքատ հայրիկ

Ռոբերտ Կիոսակիի «Հարուստ հայրիկ, աղքատ հայրիկ»-ը դարձել է բոլոր ժամանակների լավագույն անձնական ուղեցույցը՝ ֆինանսական ոլորտում: Կիյոսակին կիսվում է երկու հայրիկի ազդեցություններով՝ իր և իր մտերիմ ընկերոջ «հարուստ հայրիկի»:

Կիյոսակին բացատրում է, թե ինչպես է այս տղամարդկանցից յուրաքանչյուրը ձևավորել փողի և ներդրումների մասին իր մտածելակերպը: Նա բացում է ֆինանսական սխալ պատկերացումների վարագույրը, որոնք թույլ չեն տալիս մարդկանց հասնել իրենց նպատակներին: Հեղինակը նաև բացահայտում է իր ճանապարհորդությունը և ցույց է տալիս, թե ինչպես կարող եք ստիպել, որ գումարն աշխատի ձեզ համար:

3. The Wealth of Nations/Ազգերի հարստությունը

Երբ լսում եք, որ տնտեսագետներն իրենց խոսքում նշում են «անտեսանելի ձեռք» արտահայտությունը, նրանք խոսում են շուկայի ինքնակարգավորվող վարքագծի մասին։ Դրա մասին իր գրքում նշել է շոտլանդացի փիլիսոփա, տնտեսագետ, դասական տնտեսագիտության հիմնադիր Ադամ Սմիթը։ Չնայած այն գրվել է մի ժամանակաշրջանում, երբ հաղորդակցության ամենաարագ ձևը առագաստանավն էր, գրքում բարձրաձայնված տեսությունները մնում են արդիական ժամանակակից դարաշրջանում:

4. How to Win Friends and Influence People/ Ինչպես ձեռք բերել ընկերներ և ազդել մարդկանց վրա

Դեյլ Քարնեգին առաջարկել է հանճարեղ հայեցակարգ՝ տևական երջանկության գաղտնիքը հարաբերությունների մեջ է, ոչ թե գաղափարների ու փաստերի: Որոշ գաղափարներ կարող են մի փոքր հնաոճ թվալ ներկայիս ժամանակների համար, բայց գիրքը դեռ տարածված է բիզնեսի առաջնորդների շրջանում, ովքեր սկսել են կարևորել էմոցիոնալ ինտելեկտը։

5. Atlas Shrugged / Ատլասը թոթվեց ուսերը

Սա այն գիրքն է, որն ընդմիշտ փոխեց, թե ինչպես են բիզնես ղեկավարները վերաբերվում սեփական անձին և հասարակության մեջ իրենց դերին։ Այն Ռենդի գրքի առաջին հատորը բացահայտում է գլխավոր հերոսներին՝ փայլուն ձեռներեցներին, որոնց դեմ են պաշտոնյաները, երկրորդը նվիրված է սոցիալական կանխատեսմանը, իսկ երրորդ մասը վերացնում է եղբայրության և հավասարության համար երազկոտ պայքարողների մոլորությունները: Ջոն Գալտը փայլուն գյուտարար է, ով բարձր է գնահատում ողջամիտ եսասիրության գաղափարը:

6. The Greatest Salesman in the World/ Աշխարհի մեծագույն վաճառականը

Մինչ Օգ Մանդինոնի այս գիրքը հրատարակելը, վաճառականներին կարծրատիպորեն համարում էին որպես արագ խոսող խաբեբաներ Այս գիրքը հարգանքի տուրք է հանճարեղ վաճառականին՝ Վ. Քլեմենտ Սթոունին, ով սերը, կարեկցանքը և վաճառելու արվեստի յուրօրինակ գաղափարախոսությունն իրար է միախառնել՝ ստեղծելով հաջողության մի դինամիկ փիլիսոփայություն, որը տարեցտարի ոգևորում և ուղղորդում է հազարավոր մարդկանց՝ բացահայտելու էլ ավելի մեծ երջանկություն, լինելու առողջ թե՛ հոգեպես, թե՛ ֆիզիկապես, վերագտնելու իրենց մտքի խաղաղությունը, լինելու ազդեցիկ և հարուստ:

7. The Soul of a New Machine / Նոր մեքենայի հոգին

Պուլիտցերյան մրցանակի արժանացած այս գրքից ծնվել են երկու հսկայական բիզնես գաղափարներ՝

1. Նվիրյալները պետք է իրենց արթուն կյանքի մեծ մասն անցկացնեն գրասենյակում, ոչ թե շաբաթական ընդամենը 40 ժամ:

2. Որոշումները պետք է կայացնեն «լիազորված» աշխատակիցները, այլ ոչ թե վերևից վար ղեկավարությունը:

8. Think and Grow Rich by Napoleon Hill/ Մտածիր և հարստացիր

«Մտածիր և հարստացիր»-ը 1930-ականներից ի վեր առաջարկում է ժամանակի փորձությանը դիմակայած պատկերացումներ և գաղափարներ: Այն լի է հավերժական իմաստությամբ և գործնական խորհուրդներով, որոնք կօգնեն ձեզ ստանալ այն, ինչ ցանկանում եք կյանքից:

Նապոլեոն Հիլլը ցույց է տալիս մտածելակերպի ուժը և ուրվագծում մեթոդներ՝ հաղթահարելու անձնական խոչընդոտները, ինչպիսիք են անինքնավստահությունը և ծուլությունը: Գրքի երկրպագուները խորհուրդ են տալիս գիրքը կարդալիս կատարել Հիլլի վարժությունները։

9. Guerrilla Marketing / Պարտիզանական մարքեթինգ

Գովազդը և մարքեթինգը ենթադրում էին մեծ ներդրումներ: Այնուամենայնիվ, հեղինակ Ջեյ Կոնրադ Լևինսոնը կարծում էր, որ եթե դուք ոչ ավանդական մոտեցում ցուցաբերեք ուղերձը լսարանին հասցնելու համար, ապա ավելի ցածր գնով կարող եք ավելի լավ արդյունք ստանալ:

10. Good to Great

«Ինչո՞ւ որոշ բիզնեսներ ապրում են երկար, իսկ մյուսները՝ ոչ»: Հենց այս հարցը դարձավ գրքի ստեղծման հիմքը։ Ջիմ Քոլինզն իր թիմով ուսումնասիրել է խոշոր ընկերությունները, որոնք գոյատևել են ավելի քան 15 տարի և հաջողություն են գրանցել: Գիրքը գործնական խորհուրդներ է տալիս ծաղկող բիզնես ստեղծելու համար:

Բլոգում առանձնացված գրքերը կարող են օգնել ձեզ ծանոթանալ բիզնես ոլորտի հաջողակ անհատների մտքերին և սովորել նրանց դժվարությամբ ձեռք բերված փորձից։

Այս ցուցակը հիանալի մեկնարկային կետ է բոլոր նրանց համար, ովքեր ցանկանում են զարգացնել սեփական հմտությունները: